Podrobnosti o službě
První návštěvu si klient domlouvá telefonicky na čísle 778 764 738 nebo e-mailem na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Sociální pracovník s klientem sjedná termín osobní schůzky, zjistí klientovu situaci a očekávání. Na první schůzce v sídle Komunitního týmu pro Prahu 7 (Dukelských hrdinů 342/1,170 00 Praha 7; viz mapa) nebo u klienta doma, pracovník podrobně zmapuje situaci. Spolu s klientem domluví téma a konkrétní kroky spolupráce. Podrobně jej informuje o podobě a podmínkách spolupráce. Úvodní schůzka trvá cca 1 hodinu.
Obecné principy poskytování:
- podpora samostatnosti a soběstačnosti,
- individuální a rovnocenný přístup respektující potřeby a volbu klienta, podpora sebedůvěry a dovedností klienta,
- dlouhodobá péče, koordinovaná s ostatními subjekty,
- práce s širším okolím klienta, zejména s jeho rodinou,
- dobrá informovanost klienta o našich i ostatních službách a možnostech,
- pomoc s uplatněním práv a oprávněných zájmů klienta u jiných subjektů,
- ochrana osobních údajů a důvěrnost informací,
- komunitní přístup při poskytování služeb.
Úhrada za služby:
Službu sociální rehabilitace poskytujeme bezplatně.
Kde působíme:
Sociální služby poskytujeme lidem, kteří bydlí, nebo se dlouhodobě pohybují na Praze 7.
Služby jsou poskytovány terénní formou. Kontakt s klienty je pravidelný a směřuje k řešení konkrétní životní situace klienta pomocí doprovázení do institucí, návštěv doma, tréninku dovedností, sdílení a emoční podpory. Intenzita podpory a četnost schůzek pružně reaguje na aktuální potřeby klienta, v době zhoršení stavu navštěvujeme klienta v nemocnici.
Podpora je poskytována především v těchto oblastech:
- při získávání návyků samostatného bydlení (údržba domácnosti, komunikace se spoluobyvateli nebo s rodinnými příslušníky, finanční hospodaření),
- při jednání s úřady a dalšími institucemi,
- při jednání s lékaři,
- při koordinaci dalších služeb vám poskytovaným,
- při krizových situacích spojených se zhoršeným zdravotním stavem,
- při dodržování léčebného režimu,
- při zvládání pravidelných denních aktivit.
O potřebách v dalších oblastech je možné s klientem vyjednávat.