Krizový chat
Na chatu jsme k dispozici každý všední den od 10.00 do 12.00 a od 14.00 do 16.00 (výjimečně může být z kapacitních důvodů provozní doba chatu omezena). V režimu offline je možné zanechat vzkaz a e-mailovou adresu pro zaslání odpovědi.
Pro vstup do chatu není nutná žádná registrace. Konverzaci s pracovníkem zahájíte kliknutím na zelené okénko “Krizový chat” v pravém dolním rohu webových stránek fokus-praha.cz.
Pravidla komunikace
- Na chatu si vykáme.
- Dodržujeme zásady slušné komunikace.
- Chat je prostor pro ty, kteří hledají podporu v obtížné situaci. V jiných případech bude chat ze strany pracovníka ukončen.
Nejčastější dotazy
Je chat anonymní?
Ano. Pracujeme pouze s informacemi, které nám sdělíte. Stejně tak zůstávají v anonymitě i naši pracovníci. Komunikaci s Vámi zaznamenáváme a archivujeme pouze pro potřeby organizace. K těmto záznamům přistupujeme jako k důvěrným. Jsme vázáni mlčenlivostí dle zákona č.108/2006 Sb., o sociálních službách., tedy informace které nám sdělíte, zůstanou důvěrné a bez Vašeho souhlasu s nimi nebudeme dále nakládat. Porušením principu mlčenlivosti není sdílení zkušeností mezi poradci v rámci týmu a supervize. Tato povinnost neplatí také pro případy ohrožení života nebo zdraví Vašeho či osob ve Vašem okolí.
Co se stane s konverzací po ukončení chatu?
Chatové konverzace se uchovávají na serveru po dobu 1 týdne. Po domluvě s pracovníkem lze chat smazat ihned po ukončení, nebo si jej můžete vyexportovat pro uchování.
Kolik času v chatu mám?
Chatovat s Vámi můžeme maximálně 60 minut 1x denně, abychom se mohli věnovat co nejvíce klientům.
Jak rychle mi na zprávu odpovíte?
Doba čekání je těžko předvídatelná. Může se stát, že se pracovník zrovna věnuje jinému chatu, a nebude se Vám moci okamžitě věnovat. V tomto případě lze napsat e-mail na krize@fokus-praha.cz.
Kdy mohu nejpozději zahájit chat?
Minimálně 15 minut před koncem provozní doby chatu.